lite blandning från igår och idaag..

hej alla glada däär ute.. imorron åker jag i väg igen så vet inte riktigt när jag kan skriva häär... tror inte det kommer någe föresn tidigast lördag men måll håll utskik för säkerhetens skull man vet alldrig. jag kommer sakna min kille så otroligt mycket vi har bara setts en vecka sedan jag kom hem från Kramfors och nu ska jag i väg i gen. så himla mycket man vill hinna göra liksom. men man får prata mycket och höras av så lär det gå bra. hehe. jag ska inte skriva något om i går bara lägga in bilder från hur jag såg ut på priden. inte jätte snygg men man gjorde sig fin i alla fall... hehe




här håller man på att fixa sig för att tillsammans
med killen åka in till stan.



häär var man klar att åka då.. killen fottar visst blev
det bra. hehe. så jävla snygg man kan vara.



jag och min älskade kille inne på en resturand
efter pride paraden...



kommer sakna diig så ortoligt under det kommande fem dagarna du är mitt allt och
du är guld värld i minna ögon du får aldrig försvinna... puss på diig och hej då alla glada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0