jag försökte

jag försökte komma på något roligt att skriva om och tänkte hur länge som helst.. men det gick inte. det har bara hent tragiska saker i mitt liv i daaag.. men men det måste alltid komma en sådan fas i alla människors liv. i dag fick jag en stor fet jävla stämpel.. eller inte ordgrant men det känndes så.. liksom vi gjorde en diagnos i matte och utav fyra sider med typ fyra till fem uppgifter på båda fram och bak sida klara jag bara fem uppgifter totalt snacka om att känna sig dålig. och på engelskan fattade jag inget. jag går i nian och känner mig som en trea eller något... fan villken idiot jag är. men men förhoppnings viss går det över. fast det som är posetivt är att jag ska på bio med killen i morron.. det ska bli så himmla mysigt. jag älskar honom så otroligt mycket. han är det bäästa..

hare bra alla där utte kramar Maggie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0