haha vad jag skriver kass i sängen

ja som sagt jag har bärbar data nu så nrukar blogga från sängen när jag ska sova. och tydligen är min stavning skit kass då har jag hört från dem som lääst det. ska försöka skärpa mig så ni kan läsa vad jag skriver...

aja i dag var första skoldagen... det sög rent ut sagt. ny klass... och vi fick schemat. vi börjar 8.30 varige dag villekt ´betyder att jag måste gå upp hur tidigt som helst i fortsättningen och vi har bara 20min lunch och femminuter mellan varige lektion så när vi slutar runt fyra lär jag vara helt jävla piss slut... skolan suger... vill ba slippa hel jävla skiten. men men ska sova nu...

ska upp vid fem i morronbittí.. gå hemmifr¨n vid typ 07.07 jippi

puss och ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0