fitta vad stressad jag känner mig...

heej nu var det andra skoldan. jag fösöv mig på min första hemkunskaps lektion. jippi... eller not så missa tre timmar från skolan i dag. sen typ hade vi svenska och so.. och då braka helvetet lös. vi ska ha historia i tio veckor nu. och det kommer vara det sissta vi har av historia på hela nian så jag måste lyckas få mvg på det. piss lär aldrig lyckas med tanke på att vi ska ha genomgång i fem veckor sen fem att gör uppgifterna... skit piss... svenska e samma sak ba att där e det ju inte sissta betyget i en del. men känner ig så stressad fast jag inte borde. men klara jag inte att lämna in uppgifter på en hel termin i sexn sjuan och åtta hur ska jag klara det på tio veckor i nian då? men men får hoppas det löser sig och jag får jobba på som fan så förlåt om jag inte kanske slriver här så mycket.. men men det är nog ändå inte många som läser det...

kramisar Maggie.

p.s

lisa och sandra jag älskar er mer än allt.
och alex är det bääästa
och sandra i kramfors äger alla

d.s


världens bästa extra sysster. jag ska alltid ställa upp för dig var vi än

befinner oss i världen finns jag för dig. jag lovar. kram sandra och
maggie 4-ever



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0