varför ska alla tjejer vara så smala?

hej. måste alla tjejer vara så jävla smala?
vad är det för ideal att inte äta och gå på rök diet?
jag ska ta ett exempel.. alla tjejer i min klass är
smala som jag vet inte vad. dom äter inte på skolan
och sover knappt på nätterna. dom dricker  på helgerna
hur bra mår deras kroppar. jag äter helt korekt, jag tränar till
och från har  sluta dricka och röka. och jag gick upp 6kg i vikt
och en tjej i klassen säger till mig :" fan Magge har du gått upp i '
vikt... asså de syns as mycket.". asså hur kan man säga så.
jag mår inte direkt bra av de. jag trivs inte med min kropp och
hatar att jag gått upp i vikt. hur kan då en kompis som vet
hur det är saga någe sånt och inte tro att jag ska ta illa upp.
nu börjar man fan fundera på vart alla tjejer i värden är på väg.
de e alla jävla kändisar och modellers fel. och liksom vf ska man
bara vissa bilder på smala tjejer överalt kan man inte framhäva det
normala i stället. i alla filmer ska de bara vara smala tjejer som får den
snygga killen. varför kan inte en normal viktig tjej få honom eller vf inte en
lite kraftigare tjej? är det fel på oss som gillar att baka och laga mat?
varför får inte vi synas i media?
läs och försök förstå..


Kramar Maggie
 

image22image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0